Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

Först inlägget!

Av T - 29 juni 2011 21:48

Nu har jag kommit till första inlägget, grunden till bloggen 

Denna blogg kommer handla om mitt liv och känslor.

Jag valde namnet resan genom det för jag kommer skriva om resan genom mitt liv. Allt från att jag ibland är paranoid till mina bästa stunder.

Samtidigt lever jag i en helt knäpp värld där (jag som många andra) är en i mängden fast jag kanske borde vara en utstående. Alla mina tankar samlar jag också, som om jag trycker ner de i en låda. 

Imorgon kanske jag skriver lite om personerna runt om kring mig. (Jag använder inte de riktiga namnen på människorna runt om kring mig.) 

Jag väljer att bara kalla mig T tills vidare.

Kramar T 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 5 juli 2011 19:46

Cowboy girl (CG) CG under visar mig i sång. Hon är lugn och harmonisk, vilket är väldigt bra. Hon är även jätte bra på att förklara hur man ska få dram olika toner och känslan. Cowboy girl fick CG heta för hennes stil är så      Kommer blogga...

Av T - 1 juli 2011 07:52

Sos Sos är snäll och rolig. Vart vi står tillsammans just nu vet jag inte, förut var vi verkligen bästa vänner, men jag tror vi glider ifrån varandra. Sos valde jag som hennes namn för jag har ett svagt minne om att hennes namn betyder hjälp. Hon...

Av T - 30 juni 2011 11:50

Söta Klumpeduns Klumpeduns är en av mina bästa vänner. Hon har alltid något roligt och uppiggande att säga när man är nere. Jag valde namnet Söta Klumpeduns för hon är ganska klumpig, eller jätte klumpig. Hon ramlar typ hela tiden! Som om det fanns...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Välj språk

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards